Când părinții se fac auziți, Digital Parents Talks, Ediția a II-a

Se spune că în viață nimic nu e întâmplător.

Iar cu cât credem mai mult în asta, cu atât lucrurile prind și mai mult sens.

Sâmbătă am fost la Digital Parents Talks, Ediția a II-a – Monetizarea blogului, un eveniment pentru părinți bloggeri  care a avut loc într-o locație a DGASPC S6 – Conacul Golescu Grant.

pr-7

Primul meu loc de muncă a fost aici, studentă fiind în anul 1 la Facultatea de Asistență Socială. Cel mai frumos și cel mai greu serviciu pe care l-am avut până acum, unii dintre cei mai faini colegi, cele mai frumoase amintiri, cele mai grele emoții, experiența cea mai complexă de viață trăită până acum. Aveam doar 20 de ani.

Sâmbătă, la evenimentul Digital Parents Talks, cum îți gestionezi blogul? Pași spre monetizare!, organizat de Ana Nicolescu de la Parenting PR, m-am simțit ca la mine acasă, alături de oameni resursă:

  • Ana Nicolescu – fondator Parenting PR și blogger Mămica Urbană, care a reușit să organizeze foarte bine un eveniment sub a cărui umbrelă să adune:
    • invitați care să inspire
    • animație pentru copii – pentru prima dată, Andre nu s-a plictisit timp de vreo 5 ore. Nu știu cine sunt băieții care s-au ocupat de animație, dar au fost minunați!
    • gustări naturale: smoothie-urile de la Sloop și bunătățile de la MamaPan pr-1
    • cadouri de la final: magneții pentru copii, cartea de povești, agenda deosebit de inspirată (de la sponsorii: #Turner #Sloop #BucuriaEsteMaiMareImpreuna)

14590245_10208941899199457_7041579046770832656_n 14650335_10208941898799447_3919407056339465672_n 14572355_10208941898879449_7840266945931062573_n14708302_10208941899159456_5455746207588565698_n14705734_10208941899559466_6907910419620442765_n

 

  • Paul Olteanu – senior trainer, coach specializat în comunicare, psihologie comportamentală și procese de transformare. Lucrurile de valoare pe care le-am învățat cu privire la crearea branding-ului personal: să avem obiective clare, să știm exact ce ne definește pe noi ca blogger, ce și cui vreau să transmit? Să ne întrebăm mereu înainte de a scrie: este definitoriu pentru ceea ce sunt eu?
  • Laura Dumitrescu – Marketing & PR Executive Romania, Bulgaria & Balkans pentru Turner. Turner e compania mamă care are în portofoliu printre alte canale și Cartoon Network. Noi nu prea ne uităm la TV, mai degrabă la Youtube. Dar, am înțeles că nu trebuie să fii VIP, STAR, să te cheme Wonderwoman sau Captain Planet ca să te bage în seamă vreo companie mare. Ca în orice alt domeniu, trebuie să fii tu, să-ți placă ce faci și să te definească iar atunci, lucrurile bune vor veni.
  • Raluca Motoca – Digital Maketing Manager la Immochan Romania. O subdivizie a Auchan, se preocupă cu dezvoltarea comunităților în jurul supermarketurilor. Concret: Amenajează spații de tip birou în supermarketurile Auchan pentru comunitățile de mame, de bloggeri, părinți, etc să organizeze evenimente: lansări de carte, ateliere tematice pentru copii sau părinți, întâlniri de afaceri, expoziție de pictură, etc. Prin punerea la dispoziție a acestor spații se dorește aducerea împreună a oamenilor, conștientizarea importanței offline-ului într-o lume digitală. (Când lucram deja de vreo 2 ani ca asistent social mergeam la un centru de plasament pentru copii din Ferentari. Acum, nu mai rețin pe unde mergeam, dar în fiecare marți dimineața, pe la 8, luam un autobuz de la Politehnica Leu, nu-mi luam bilet că nu aveam bani și nimeni nu mă plătea pentru ce făceam, aveam inima cât un purice să nu mă prindă controlorul și mergeam vreo 45 de minute până la o intersecție, apoi o luam pe jos vreo 15 minute pe niște drumuri de pământ ca să fac cenaclu literar cu niște copii de clasa I și a II-a timp de 2 ore. Era o iarnă cruntă și totuși, nu m-am lăsat. Știți cum mă așteptau copiii ăia să mă vadă…..Dacă aș fi avut eu pe-atunci aceste spații……..)
  • Lavinia Pavel – Strategic Partner Parenting PR, care a adus lumina salvatoare în neant. A vorbit despre Google, cum să te faci vizibil în online. Așa am fost scoasă din ignoranță și tot weekendul m-am gândit la site. Mi-am dat seama că, o dată ce ai site – orice ai face cu site-ul ăla, ai o responsabilitate MARE în plus. Nu doar scrii sau pui poze sau desenezi, trebuie să ți-l securizezi, să pui cuvinte cheie, să ai un .ro sau .com, să nu te repeți, să scrii în limita de X caractere. Sau poți să faci cum crezi dar să nu te frustrezi că nu apari la search din prima.

 

M-am întors de la eveniment ca un burete care stătea să dea pe din-afară!

Și cu o listă de todo-uri și provocări.

Azi sunt fericită cu mine, cum ar zice Andre!

 

(Credit foto: Adrian Nedea)

Sponsori: #Turner #Sloop #BucuriaEsteMaiMareImpreuna

 

 

 

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *